Το τεφτέρι είναι δίπλα σας!
Ωραία! Αφού συμφωνήσαμε (ή μήπως όχι) ποια προϊόντα μπορούμε να θεωρούμε ως Ιδιωτικής ετικέτας στο κατάστημα σας, τώρα να δούμε ποιες επιλογές έχετε για να προτείνετε κάτι δικό σας.
Κατ’ αρχάς στο δικό μου μυαλό ένα προϊόν Ιδιωτικής ετικέτας είναι ένα προϊόν το οποίο χαρακτηρίζει απόλυτα την ταυτότητα του μαγαζιού σας και το κάνει να ξεχωρίζει.
Επομένως, μια ιδιαίτερη φέτα, ένα τοπικό προϊόν, μια προσεγμένη μαναβική με ξεχωριστές επιλογές, μια συλλογή από είδη βοτάνων, μια συλλογή από βιολογικά προϊοντα κ.ο.κ. αποτελούν μια πιο πιστή γκάμα Ιδιωτικής ετικέτας για ένα κατάστημα.
Είναι είδη για τα οποία ο καταναλωτής θα σας προτιμάει, είναι είδη με τα οποία θα σας ταυτίζει. Πόσες φορές δεν έχει συμβεί;;;;
«Πάω στο μαγαζί της Μαρίας για να αγοράσω φέτα, θέλετε να πάρω κάτι άλλο;;;;»
Ένα παντοπωλείο οφείλει να ταυτίζεται στο μυαλό του καταναλωτή με κάτι και να διαχωρίζεται για να μπορέσει να ευημερήσει.
Εκτός από αυτήν την εναλλακτική, υπάρχει και μια άλλη επιλογή για να έχει ένα κατάστημα μια γκάμα προϊόντων Ιδ.Ετικέτας.
Η ένταξη σε έναν όμιλο (Ένας είναι ο όμιλος! χα χα) και η προμήθεια της συλλογής προϊόντων Ιδ.Ετικέτας του ομίλου.
Ένας όμιλος αγορών οφείλει να δίνει όπλα στα μέλη του για να στέκονται στην αγορά. Μια συλλογή προϊόντων Ιδ.Ετικέτας, η οποία θα την προμηθεύονται ΜΟΝΟ τα μέλη του ομίλου είναι ένα σημαντικό όπλο για κάθε παντοπωλείο.
Ο όμιλος πρέπει να διαμορφώσει μια γκάμα προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές και υψηλή ποιότητα, ώστε να προσφέρει σε κάθε μέλος του ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, το οποίο δεν θα μπορούσε να αποκτήσει διαφορετικά.
Σε αντίθεση με τα non label προϊόντα της αγοράς είτε των χονδρεμπόρων είτε των cash&carry, μια σειρά Private label ενός ομίλου αγορών πρέπει να έχει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την αντίστοιχη μπράντα, που θα κάνει το παντοπωλείο να νοιώθει περήφανο για αυτά.
Θα πρέπει τα προϊόντα να στέκονται στα ράφια και να ξεχωρίζουν,δίνοντας ένα σημαντικό σημείο δεσίματος του καταναλωτή με το κατάστημα.
Πως όμως μπορεί να έχει ένα παντοπωλείο να ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο τις σχέσεις του με τους πελάτες του; Θα δούμε τις επιλογές σας στο επόμενο τεφτέρι.