Το τεφτέρι είναι δίπλα σας!
Για να δούμε λοιπόν πως θα μπορούσε ένα σύγχρονο παντοπωλείο να κερδίσει από τα είδη PRIVATE LABEL;
Για να κερδίσετε κάτι πρέπει να αποδεχθείτε την αξία των προϊόντων Ιδ. Ετικέτας στα ράφια σας.
Μπορεί να έχετε στα ράφια σας προϊόντα φθηνά δίπλα στα επώνυμα και μπορεί να ψάχνετε και να πουλάτε οποιαδήποτε προσφορά σε φθηνό προϊόν σας βολεύει.
Δεν υπάρχει λόγος άγχους να έχετε στα ράφια σας την ίδια μπράντα φθηνού προϊόντος, γιατί ο καταναλωτής τα προτιμάει καθαρά λόγω της τιμής τους.
Βεβαίως πρέπει να έχετε στα ράφια σας μόνιμα μια πρόταση φθηνού προϊόντος στις κατηγορίες, που επιλέγετε. Γιατί αλλιώς υπάρχει ο κίνδυνος να απογοητευθεί ο πελάτης, αν στην κατηγορία δεν βρει ένα φθηνό προϊόν, εφόσον το έχει βρει στο παρελθόν.
Όμως ένα προϊόν PRIVATE LABEL είναι κάτι άλλο. Είναι μια μπράντα, που την έχετε μόνο εσείς στην περιοχή σας. Πρέπει να είναι ανταγωνιστικά στην τιμή, αλλά δεν πρέπει να είναι κατ’ ανάγκην τα φθηνότερα προϊόντα στα ράφια σας.
Γιατί όμως;;;;
Γιατί ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ PRIVATE LABEL να συνδεθεί με το κατάστημα σας. ΠΡΕΠΕΙ να είναι το φθηνότερο προϊόν σε μια καλή όμως ποιότητα, γιατί ΑΥΤΟ θέλετε για τους πελάτες σας.
Δεν θα θέλατε να πάρει ο πελάτης το προϊόν και να μην τρώγεται ή να μην καθαρίζει ή να σχίζεται;
Είναι ένα προϊόν που σας ξεχωρίζει από τα άλλα market είτε είναι μεγάλα είτε μικρά.
Και δίνει υπεραξία στην επιχείρηση σας, όπως δίνει υπεραξία σε ένα παντοπωλείο μια πολύ ωραία φέτα, που δεν βρίσκει ο πελάτης αλλού / μια ωραία πρόταση στην μαναβική / η προσωπική εξυπηρέτηση και οι σχέσεις με τους ανθρώπους.
Πρέπει να είστε περήφανες/οι για τα προϊόντα Ιδ. Ετικέτας που πουλάτε και να γίνουν εμπορικό πλεονέκτημα για εσάς.
Να μιλάτε με τους πελάτες σας και να τους πείθετε για την ποιότητα του προϊόντος / για την ιστορία που διηγείται το κάθε προϊόν / για την μοναδικότητα του.